You are not logged in.
Maenas wrote:
J'adore!
C'est très gentil, vraiment. Ça me motive à peindre plus !
Alexandre wrote:
Thingol wrote:
I really like your concept for making dioramas... all of them are full of details... like amazing dioramas made from magnificent hand of our Master archer... can you upload some more links...
I'm glad you like it my friend, I will upload some more pics soon...
Suite à la demande du maître des lieux j'ai posté quelques photos sur la rubrique gallerie du nouveaux site. Je posterai plus très vite !
J'ai réalisé ce petit dio pour la dernière mithril en date, l'astrologue du gondor. Mais l'alchimiste y trouverai tout autant sa place. Je dois vous avouer que je suis partagé. Je placerai la figurine dès que je l'aurais reçue... Et peinte !
Astrolog laboratory
Beautiful works in miniature, I look forward to seeing more of your work
Un petit aperçu du diorama en cours...
Beaucoup de détails manquent, c'est pourquoi je vous propose ici une petite partie du dio.
Tom Bombadil's house
Last edited by Alexandre (Wed, Jun30 2021 6:39am)
Very nice Alexander
Well done Alexandre !
Fabrice JACOB wrote:
Well done Alexandre !
Merci beaucoup, c'est juste un gros plan de l'ensemble, cette référence ne comporte que deux hobbits, je vais donc en rajouter deux autres ainsi que quelques animaux. Je posterai d'ici la fin de la semaine. 😅
Mornedhel wrote:
Very nice Alexander
Thank you so much Mornedhel
Thingol wrote:
Beautiful !
I'm glad you like it so far
Thingol wrote:
Magnificent....
Thanks so much, now I'm waiting for some stuff to move to another project...
Not mithril related, but I think you would like little mossy river
Beautiful work all-round. Please keep them coming
So beautiful !
Thank you for sharing with us Alexandre !
Alexandre tu me redonne l'envie de peindre et créer
i'm completly stunned by such quality !!! you really are a expert artist Alexandre !!
Gildor Inglorion wrote:
i'm completly stunned by such quality !!! you really are a expert artist Alexandre !!
Merci beaucoup, j'essaie de faire de mon mieux, je suis déjà sur min prochain dio ou Bilbo sera dans un sacré petrin, bien loin du calme de la comté. 😁